سومین دوره ی آکادمی تنیس با استقبال متقاضیان از جمعه 28 دیماه کار خود را شروع کرد.
کد خبر: ۷۰۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 19 January 2019

سومین دوره ی آکادمی تنیس با استقبال متقاضیان از جمعه 28 دیماه کار خود را شروع کرد.

در این دوره ی آکادمی همچون دوره ی قبل، مقتدی خاتمی مربی نام آشنای کشور به تربیت بازیکنان می پردازد.

شایان ذکر است هر دوره ی آکادمی تنیس 6 ماه می باشد که روزهای پنج شنبه و جمعه برای بازیکنان مبتدی، خوب و حرفه ای دایر است.

آرمین رئیس هیات تنیس استان یزد در این خصوص گفت: هیئت تنیس استان یزد از لحاظ فعالیت در کشور جایگاه بسیار مناسبی دارد که هم اکنون در رتبه چهارم کشور است ولی در زمینه ی تربیت بازیکن و کسب مقام کشوری جایگاه مناسبی نداشته است که با تاسیس آکادمی و توجه به سنیس پایه در چشم اندازی پنج ساله بازیکنان یزدی از مدعیان کشور خواهند بود.

وی افزود: این آکادمی بدون کمک مالی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در حال فعالیت است که تمرکزش تربیت بازیکنان زیر 10، 12، 14 و 16 سال است. آرمین اعلام آمادگی کرد تا از کمکهای فکری فدراسیون و اداره ورزش و جوانان استان یزد برای بالا بردن کیفیت این آکادمی بهره ببرد.

 

خاتمی مربی آکادمی تنیس یزد هم گفت: در دوره های قبل آکادمی بیشتر از لحاظ روحی و فکری بر روی بازیکنان کار شد تا آنها بتوانند خود را آماده ی شرایط مسابقه و تمرین های سخت تر از گذشته نمایند. بازیکنان هم اکنون آمادگی انجام فعالیت های ورزشی طولانی مدت در شرایط جوی مختلف را دارند. هدف از برگزاری دوره سوم آکادمی ایجاد انگیزه برای مسابقات برون استانی است که بدین ترتیب بتوان بازیکنان را در شرایط مسابقات مختلف قرار داد.

نورالدینی مدیر کلاسهای آکادمی تنیس خاطرنشان کرد: به لطف خداوند دوره سوم آکادمی با استقبال بسیار خوب شروع به کار کرد دوره قبل 30 بازیکن در آکادمی حضور داشتند که هم اکنون نزدیک به 50 نفر متقاضی شرکت در این دوره هستند. مهمترین هدف آکادمی گسترش ورزش تنیس و همگانی کردن آن در جامعه است به این منظور از مربی طراز اول کشور بهره می‌بریم که بازیکنان مطرح کشوری او را در این مهم همراهی می کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار