رئیس جمعیت هلال احمر بافق گفت: طرح کاروان سلامت با مشارکت شبکه بهداشت و درمان ، مرکز بهداشت و دهیاری روستای بساب در مرکز دهستان سبزدشت این شهرستان خدمات ارائه داد.
کد خبر: ۷۱۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 18 February 2019

حسن پور رئیس جمعیت هلال احمر بافق با اشاره به اجرای طرح کاروان سلامت در دهستان سبزدشت این شهرستان گفت: ویزیت رایگان ازسوی پزشک عمومی داوطلب جمعیت، ویزیت رایگان از سوی دندانپزشک داوطلب جمعیت، اهدای داروی رایگان، تست فشارخون و قند خون از سوی پرستار داوطلب جمعیت، ارائه راهنمایی و مشاوره تغذیه از سوی کارشناس تغذیه شبکه بهداشت، آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات از سوی مربی امداد و آموزش پناهگیری و خروج ایمن به دانش آموزان منطقه از سوی مربیان دادرس از خدمات ارائه شده است.

وی با اشاره به تفکیک تعداد بهره وران از خدمات کاروان سلامت ادامه داد: ویزیت رایگان ۷۵نفر، ویزیت دندانپزشکی ۵۲نفر، ارایه۷۰داروی رایگان، تست قند خون و فشار خون ۸۶نفر، مشاور تغذیه ۱۶۲نفر، آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات ۲۰نفر و آموزش پناهگیری و خروج ایمن ۲۵نفر از خدمات ارائه شده به بهره وران است.

طرح کاروان سلامت با مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز بهداشت بساب و دهیاری روستای بساب در مرکز دهستان سبزدشت اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار