معاون سازمان مدیریت بحران کشور:
معاون و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به ضرورت عملیاتی کردن آموزش های مدیریت بحران، گفت: دوره‌های آموزشی مدیریت بحران باید چالشی و پاسخگوی تمام ابهامات باشد.
کد خبر: ۷۱۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 27 February 2019

«بهنام سعیدی» در مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مدیریت بحران شهرستان‌های استان با بیان این که استان یزد در همه زمینه‌های مدیریت بحران پیشرو کشوری است، اظهار کرد: تلاش، سخت کوشی و تدین از جمله مهمترین ویژگی های مردم استان یزد است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران، افزود: تغییر رفتار در برخورد با بحران‌های طبیعی هدف برگزاری این دوره آموزشی است.

معاون و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه حرکت به سمت وضعیت مطلوب را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی دانست و گفت: دوره آموزشی مدیریت بحران باید عملیاتی و واقعه بینانه برگزار شوند.

سعیدی برگزاری مانور لحظه صفر را از جمله ضرورت‌های اجرایی عنوان و تصریح کرد: آموزش شاخص‌های اسکان اضطراری یکی از اولویت‌های اجرایی مدیریت بحران است.

این مسئول مدیریت بحران را مدیریت لحظه و ثانیه‌ها دانست و بیان کرد: دوره‌های آموزشی مدیریت بحران باید چالشی و پاسخگوی تمام ابهامات باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به طرح های جامع خطرپذیری نظیر سیل، زلزله و خشکسالی، آمادگی 24 ساعته مدیران برای مقابله با بحران و ارائه آمارهای دقیق را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: یزد استان معین تهران برای مدیریت بحران تعیین شده و باید بیش از پیش نسبت به هماهنگی های لازم در این خصوص اقدام کند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان این که زلزله را نمی‌شود پیش بینی کرد ولی می‌توان از بروز آسیب های جدی جلوگیری شود، گفت: تشکیل کمیته اطلاع رسانی به منظور جلوگیری از شایعات و تنش فکری جامعه در مواقع بحران ضروری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار