برای نخستین بار انجام می‌شود:
رئیس شورای اسلامی شهرستان مهریز گفت: از مهم‌ترین اقدامات فضاسازی‌های ویژه نوروزی کاشت ۱۰۰هزار گل فصلی برای نخستین بار در میدان این شهرستان است.
کد خبر: ۷۲۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 14 March 2019

  مهدی زارع رئیس شورای اسلامی شهرستان مهریز گفت: فضاسازی‌های ویژه نوروزی در شهرستان مهریز برای نخستین بار با کاشت ۱۰۰هزار گل فصلی در میدان شهرستان مهریز انجام و تاکنون ۳۰هزار گل در میادین اصلی این شهرستان کاشته شده است.

وی افزود: شستشوی جداول سطح، رنگ آمیزی مراسم فرهنگی تفریحی در تفرجگا‌های غربالبیز و کوهریگ از ۲۵اسفند ماه لغایت۱۳فروردین سال آینده انجام می‌شود.

زارع ادامه داد: یازده شب جشن ویژه عید نوروز در اقامت گاه هفت شهر و جشنواره رهگذر درمکان‌های مزرعه شور و کوهریگ این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کار‌های در دست شورای اسلامی شهر گفت: تجهیز پارک‌های این شهرستان به نیمکت‌های سنگی با اعتباری بالغ بر یک میلیون تومان، سطل زباله در مکان‌های مورد نیاز قرار داده می‌شود.

زارع تصریح کرد: تجهیز ست‌های ورزشی در چهار پارک مهریز، زیر سازی‌های بلوار شهید فهمید با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

وی گفت: آزاد سازی پلاک‌های فاز یک خیابان منتظری، انجام زیر سازی‌های بلوار شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیون تومان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

زارع با اشاره پر بازدید بودن پارک کوثر چهار پروژه ویژه در این پارک انجام می‌شود، گفت: شهربازی، پارک بادی، احداث پارکینگ و مجموعه تفریحی بزرگسالان با اعتباری بیش از یک میلیار تومان در دست اقدام است.

شهرستان مهریز به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و باستانی و از جمله شهرهای بسیار قدیمی استان یزد بشمار می رودو با داشتن آب و هوای مناسب، شرایط بسیار خوبی را برای کشت انواع محصولات باغی و زراعی از قبیل پسته، گردو، بادام، انجیر، آلو، زردآلو، گندم و جو و زعفران فراهم آورده و یکی از مهمترین مراکز کشت پسته با بیشترین میزان در استان یزد تلقی می شود.

شهرستان مهریز دارای یک بخش مرکزی و پنج دهستان به اسامی ارنان، بهادران، تنگ چنار، میانکوه و خورمیز و ۴۶۸ روستا و آبادی است.

مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت و ۶۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار