فرماندار تفت مطرح کرد:
فرماندار تفت گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف در شهرستان در فصول مختلف باعث رونق گردشگری و افزایش حضور گردشگران در شهرستان خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 25 March 2019

محمد محامدی فرماندار تفت در بازدید از جشنواره نوروزی شب‌های تفت در جریان فعالیت غرفه‌های مستقر در و جشن‌های شبانه این جشنواره قرار گرفت.

وی گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف در شهرستان در فصول مختلف باعث رونق گردشگری و افزایش حضور گردشگران در شهرستان خواهد شد.

محامدی ادامه داد: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۳۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید، امید است برگزاری جشنواره‌های فصلی در نقاط مختلف شهرستان باعث افزایش انگیزه در کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به سمت تولید محصولات باکیفیت ایرانی باشد.

وی گفت: رویداد‌هایی مانند جشنواره‌های مختلف در شهرستان‌های مختلف استان راهکار موثری برای معرفی انواع خوراکی‌ها، صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری هر شهرستان در استان را فراهم کرده است.

وی افزود: در این جشنواره رادیو تفت در فضایی شاد در پارک شهر با حضور کمدین‌ها معروف استان و برنامه‌های موسیقی در حال برگزاری است.

محامدی گفت: جشن نوروزی شب‌های تفت تا ۸ فروردین در پارک بزرگ پهلوان یزدی این شهرستان برگزار است.

فرماندار تفت به همراه وحید فتوحی شهردار، محمدحسین بهارستان تفتی رئیس شورای اسلامی شهر و محمد پاپلی دبیر برگزاری از دومین جشنواره نوروزی شب‌های تفت در پارک بزرگ پهلوان یزدی بازدید کردند.

شهرستان تفت با وسعت شش هزار کیلومتر مربع در بیست کیلومتری مرکز استان قرار دارد و یکی از مناطق خوش آب و هوای استان یزد است.

جهانگردان در سفرنامه‌های خود از شهر تفت به عنوان جایگاهی سرسبز و زیبا با باغ‌هایی پر از درختان میوه و انار و گل‌های خوشبو یاد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار