استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به نقش همدلي بين دولت، بخش خصوصي و مردم در برگزاري انتخابات حداكثري، مهمترین رسالت مسئولان را ايجاد و تقویت اعتماد عمومی مردم به دولت دانست.
کد خبر: ۷۴۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 19 May 2019

«محمدعلی طالبی» در شورای اداری شهرستان میبد که در مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد، با شعار امسال كه با عنوان «رونق تولید » مزين شده، اظهار كرد: شهرستان میبد از این جهت در استان حائز اهمیت است که از ظرفیت‌های مناسبي در بخش توليد و همچنین اشتغال قابل توجهی در بخش صنعت برخوردار است.

وي با تاکید بر همراهی و مساعدت مدیران شهرستان با بخش‌های خصوصی، افزود: مدیران شهرستان باید بستر همراهی و مساعدت در کاهش مشکلات بخش خصوصی و ایجاد ظرفیت‌های مناسب تولید را در شهرستان فراهم کنند و پیگیر مشکلات و مسائل مربوط به صنعت کاشی و سرامیک که مهمترین مشکل مطرح شده در استان است، را باشند .

استاندار یزد به انتخابات پیش رو در سال جاری نيز اشاره و اظهار کرد: امسال به واسطه قرار گرفتن یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرايط خاصي را پيش رو داريم.

وی افزود: اهمیت همدلی، صمیمیت، رفاقت، تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها با مردم و بخش خصوصی باید مورد اهتمام قرار گيرد تا زمینه‌ساز مساعدت در انتخابات باشد و شرایط برای حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات ایجاد شود و این یک رسالت بزرگ و الهی است که بر عهده همه ما قرار دارد.

طالبی مهم‌ترین رسالت مسئولان را ایجاد و تقویت اعتماد عمومی مردم نسبت به دولت خواند و اظهار كرد: عدم رضایت مردم از یک بخش، سازمان یا نهادی در یک شهرستان می‌تواند بر مشارکت مردم در انتخابات تأثیر بگذارد لذا بايد با تقویت و اعتماد عمومی مردم نسبت به دولت، زمینه مشارکت عمومی بيشتر را فراهم ‌سازيم.

استاندار در ادامه جلسه تاکید کرد: باید زمینه حضور نخبگان در جامعه بيش از پيش فراهم شود و سلایق مختلف و افرادی که می‌توانند خود را در معرض دید و قضاوت مردم قرار دهند، در انتخابات شرکت کند.

وی با اشاره به این که انتخابات می‌تواند به عنوان یک هدف ارزشمند مورد نظر قرار گیرد، افزود: انتخابات از این جهت که مي‌تواند زمینه‌ساز همدلی برای کشور ایران و اعتلای جایگاه استان و تقویت روند توسعه در شهرستان باشد، یک هدف ارزشمند است لذا باید بسیاری از حاشیه‌هایی که بر فعالیت‌ها، عملکردها و موفقیت‌ها سایه می‌افکند، از بین برود.

استاندار يزد افزود: دولت دیگر مانند گذشته از امکانات، اعتبارات و شرايط قبل برخوردار نيست بنابراین باید زمینه را برای مشارکت و نقش آفرینی مردم فراهم سازيم و با واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی در عمران و آبادانی و اقتصادی کشور سهیم شويم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار