در جلسه علنی مطرح شد:
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با رای گیری که صورت گرفت بررسی استعفای شهردار یزد به روز سه شنبه و بصورت غیر علنی موکول شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 06 September 2015

به گزارش تابناک یزد،جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد امروز یکشنبه با حضور 12 نفر از اعضای شورا تشکیل و استعفای محمدرضا عطیمی زاده شهردار یزد مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست مرتضی شایق و محمد فقیه خراسانی اعضای شورای اسلامی شهر یزد به عنوان موافقین عملکرد شهردار و پاکنژاد به عنوان منتقد عملکرد شهردار مواردی را بیان کردند.
شهردار یزد در پاسخ به منتقدان گفت : هر مصوبه ای از طرف شورا به شهرداری ابلاغ شده و اجرا نشده است امادگی داریم در کمیسیون اجرا و نظارت به بحث گذاشته شده و با هماهنگی شورا اجرایی شود.
محمدرضا عظیمی زاده افزود : در جابجایی مدیران نیز کاملا موارد رعایت شده و بی دلیل نبوده و همواره بنای من بر این بوده تحت تاثیر هیچ کس قرار نگیریم و تمام جابجایی ها با توجه عملکرد مدیران بوده است.
وی ادامه داد : با ایجاد هر باندی با شهرداری مقابله کردم نباید اصلا سیاسی کاری در شهرداری وجود داشته باشد و شهرداری را با 530 میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتم که الان فقط یک سوم آن باقیمانده و بقیه پرداخت شده است.
شهردار یزد در انتقاد عدم کارایی اجراییات شهرداری گفت : متاسفانه از لحاظ امکانات و نیروی انسانی این واحد با کمبود شدید مواجه است لذا در نشستی که با مسوولان اجراییات برگزار کردیم مقرر شد مازاد درامدی در این واحد در سالجاری کسب می شود که خرج زیر ساخت و تجهیز امکانات اجراییات شهرداری یزد شود.
در ادامه با پیشنهاد حجت الاسلام زارع رییس شورای اسلامی شهر یزد تغییر زمان بررسی استعفای شهرداری به رای گذاشته که با موافقت هشت نفر از اعضا این جلسه به روز سه شنبه هفته جاری موکول شد.
همچنین در مورد علنی یا غیر علنی بودن جلسه رای گیری شد که اعضای حاضر با 9 رای موافق به غیر علنی بودن جلسه سه شنبه رای مثبت دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار