مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه:

نمایشگاه لوازم خانگی در کرمانشاه برپا می‌شود

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، از برگزاری بیست‌یکمین نمایشگاه لوازم خانگی به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 26 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، حامد وفا‌پور از برپایی بیست‌ویکمین نمایشگاه لوازم خانگی در کرمانشاه خبر داد و اظهارداشت: در این نمایشگاه ۶۰ شرکت و برند مطرح حوزه لوازم خانگی از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، اصفهان، همدان، قزوین، مازندران، شیراز، اردبیل، تهران، خراسان رضوی و کرمانشاه محصولات خود را در زمینه لوازه خانگی صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه، لوستر، فرش، تابلو فرش و... به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: نمایشگاه لوازم خانگی کرمانشاه در این دوره بیش از ۲هزار مترمربع مساحت خواهد داشت و با توجه به شعار جهش تولید سعی کردیم با حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد بستر مناسب برای فروش محصولات زمینه‌ای برای ارایه اجناس تولیدی با قیمت مناسب و با تخفیف نمایشگاهی فراهم کنیم.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کالا‌ها به صورت مستقیم توسط تولید کنندگان و بدون واسطه عرضه می‌شود، افزود: این نمایشگاه همچنین فرصتی را فراهم می‌کند تا مردم بتوانند با قیمت مناسب کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وفاپور خاطرنشان کرد: غرفه‌داران در این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روز‌های چهارم تا هشتم آبان‌ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان به معرض نمایش می‌گذارند و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نیاز در این بخش را با برخورداری از تخفیفات نمایشگاهی تهیه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار