مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در گفتگو با مرصاد:

۲۲۰ کلاس درس در استان کرمانشاه سیستم گرمایشی استاندارد ندارند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار کلاس درس در سطح استان داریم که تنها ۲۲۰ کلاس از این تعداد سیستم گرمایشی استاندارد ندارند.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 12 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مرصاد، مرزبان نظری در خصوص علت آتش سوزی در مدرسه روستای "کرم بست" کرمانشاه اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس در راستای انجام وظایف سال گذشته اقدام به تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی شوفاژ کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: به دلیل عدم گازرسانی در برخی روستا‌ها از جمله روستای کرم بست متاسفانه امکان تجهیز کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی شوفاژ وجود ندارد و از بخاری کاربراتور استاندارد در این مدارس استفاده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته نیز یکی از دانش آموزان درجه خروجی نفت بخاری را باز می‌کند و همین امر سبب آتش سوزی شد که خوشبختانه به موقع اطفاء صورت گرفت و اتفاق خاصی نیفتاد.

نظری گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار کلاس درس در سطح استان داریم که تنها ۲۲۰ کلاس از این تعداد سیستم گرمایشی استاندارد ندارند و بیشتر در مناطق روستایی و دورافتاده هستند که تمهیدات لازم در جهت تجهیز آن‌ها در دست اقدام است.

وی بیان داشت: آموزگاران در این مدارس توجه داشته باشند درصورت استفاده از بخاری کاربراتوری حتما نکات ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار