سازوکارش فراهم شود، همه دستفروشان را جمع می‌کنیم

شهردارکرمانشاه گفت: برخی سایت‌ها فقط به شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان‌عمومی و تحریک‌قومیت‌ها می‌پردازند.
کد خبر: ۱۴۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 20 December 2015
شهردارکرمانشاه گفت: برخی سایت‌ها فقط به شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان‌عمومی و تحریک‌قومیت‌ها می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، عبدالرضا شعبانی در جلسه ستاد مبارزه با جرایم خاص استان که امروز(29 آذر) در محل سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: در همه جای دنیا و براساس قانون، سد معبر خلاف قانون است و باید با آن برخورد شود.

وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم به ویژه دستفروشان اقدام به جمع‌آوری این افراد از چند نقطه عمده سطح شهر کرمانشاه کرد که این اقدام مورد رضایت مردم و اغلب کسبه و بازاریان قرار گرفت، اما برخی از مطبوعات و سایت‌ها اقدام به جوسازی علیه این اقدام شهرداری زدند.

شهردار کرمانشاه گفت: این مطبوعات و سایت‌ها در انعکاس اخبار خود چنین به مردم القاء می‌کردند که شهرداری می‌خواهد جوانان این شهر را از نان خوردن بیاندازد، درحالیکه شهرداری فعالیتی قانونی انجام داده و به‌دنبال ساماندهی این دستفروشان است.

شعبانی تصریح کرد: برخی سایت‌ها فقط به شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان‌عمومی و تحریک‌قومیت‌ها می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه قانون‌گذار باید با کسانی که اشاعه به ‌بی‌قانونی می کنند برخورد جدی کند، گفت: از دستگاه قضایی استان انتظار داریم این موضوع را جدی گرفته و با سایت‌ها و مطبوعاتی که چنین اقدامات غیرقانونی را انجام می‌دهند، برخورد جدی کند.

شعبانی تصریح کرد: در حال حاضر دستفروشان میدان آزادی، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان نوبهار کرمانشاه را جمع کرده‌ایم و چنانچه ساز و کار مهیا شود دستفروشان دیگر نقاط شهر را هم جمع‌آوری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: چنانچه ساز و کار ساماندهی تمامی این دستفروشان برای شهرداری مهیا شود به مردم کرمانشاه قول خواهم داد که دیگر دستفروشی در سطح این شهر نداشته ‌باشیم.

شهردار کرمانشاه گفت: در همین راستا ملکی توسط شهرداری تملک شده و در حال آماده‌سازی آن هستیم که بتوانیم بزودی مشاغل مزاحم سطح شهر را در آنجا مستقر کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار