نصب نیوجرسی در محور بیستون ـ صحنه به طول 5 کیلومتر

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از انجام عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در محور ارتباطی بیستون به صحنه به طول پنج کیلومتر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 23 February 2016
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از انجام عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در محور ارتباطی بیستون به صحنه به طول پنج کیلومتر خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری از انجام عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در محور ارتباطی بیستون به صحنه به طول پنج کیلومتر خبر داد.

وی یکی از اهداف راه و شهرسازی کرمانشاه را ایم‌سازی محورها برای تامین سلامت کاربران جاده‌ای عنوان کرد و متذکر شد: در این راستا می‌توان به محور ارتباطی بیستون به صحنه اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: به‌دلیل اینکه در سنوات گذشته شاهد برخورد زیاد وسایل نقلیه با گاردریل در رفوژ میانی بوده‌ایم، با جایگزینی نیوجرسی از برخورد مستقیم وسایل نقلیه به‌دلیل کارآیی و وزن مناسب نیوجرسی جلوگیری به‌عمل آمده است.

به گفته این مسئول، این اقدام به‌دلیل ساختار یک‌پارچه و ارتفاع مناسب از تاثیر پرتوهای نور چراغ خودروهایی که در طرف مخالف رانندگی می‌کنند به چشم رانندگان جلوگیری می‌کند و هزینه این عملیات هشت میلیارد ریال برآورد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار