فرماندار اسلام آبادغرب:

مرحله دوم بیمارستان امام خمینی (ره) تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

فرماندار اسلام آبادغرب با اعلام پیشرفت 95 درصدی مرحله دوم بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: این پروژه اکنون فعال است و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۳۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 27 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، افشین کریمی روز یکشنبه در جلسه بررسی روند اجرای مرحله دوم پروژه بیمارستان امام خمینی (رت) با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی افزود: 70 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز این بیمارستان در نظر گرفته شده و براساس پیش بینی امسال 50 نفر جذب این پروژه خواهند شد.
او با بیان اینکه در سال آینده که کار تجهیزات این پروژه به اتمام برسد، 150 نفر نیروی انسانی جذب این بیمارستان خواهند شد، تاکید کرد که همه نیروهای بکار گرفته شده در این بیمارستان باید بومی اسلام آبادغرب باشند.
فرماندار اسلام آباد غرب در ادامه گفت: با حمایت و پیگیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان، دستگاه ام آر آی MRI این بیمارستان به صورت رایگان در شهرستان راه اندازی شده است.
در ادامه این جلسه در مورد مسایل و مشکلاتی همچون پسماند و دفع زباله، راه دسترسی مسکن مهر، تجهیز کتابخانه های میناشی مرکزی و شیان، روکش آسفالت راه های روستایی شیان حسن آباد و آسفالت داخل شهر حمیل، عملیات اجرایی دانشکده فنی مهندسی، عملیات اجرایی گلخانه هیدوپونیک و آبرسانی به باغات تجر اکبر و تجهیز دهکده ملی مهارت با حضور مدیران کل استان و شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مصوبات لازم برای رفع این مشکلات به تصویب اعضا رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار