مسؤول بسیج اساتید کرمانشاه مطرح کرد

فعالیت یک‌هزار و 500 استاد بسیجی در کرمانشاه

مسؤول بسیج اساتید استان کرمانشاه به فعالیت یک‌هزار و 500 استاد بسیجی در بخش خواهران و برادران در دانشگاه‌های این استان اشاره کرد و گفت: اساتید بسیجی استان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۳۳۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 01 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، محسن حسن‌آبادی صبح امروز در نشست بصیرتی «بسیج انقلابی‌گری و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر»که با همکاری بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان و با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حدود یک‌هزار نفر اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌های مختلف استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

مسؤول بسیج اساتید استان کرمانشاه با بیان اینکه از این تعداد 535 نفر عضو بسیج اساتید هستند، گفت: 2 هزار نفر استاد حق التدریسی نیز در استان فعالیت می‌کنند که در حدود 951 نفر از آن‌ها عضو بسیج و  و در مجموع یک‌هزار و 500 استاد بسیجی در بخش خواهران و برداران داریم.

این مسؤول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند؛‌« اساتید فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان افسران جنگ نرم هستند»، گفت: اساتید استان را در همین راستا آموزش می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اساتید در سطح دانشگاه‌ها فعال هستند، ادامه داد: کارگاه‌های یک روزه برای اداره‌های سطح استان در صورت داشتن تمایل در راستای برگزاری نشست‌هایی با اساتید بسیجی برگزار می‌شود.

حسن‌آبادی در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری که هر پروژه‌ای باید پیوست فرهنگی داشته باشد، افزود: اساتیدی استان کرمانشاه هم‌اکنون این آمادگی را دارند که برای پروژه‌ها پیوست فرهنگی تهیه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار