اتمام حجت با عرضه کنندگان مرغ زنده در کنگاور

به عرضه کنندگان مرغ زنده در شهر کنگاور 15 روز مهلت داده شد که نسبت به جمع آوری واحد صنفی خود اقدام کنند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 09 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،کارشناس بهداشت محیط شهری کنگاور روز جمعه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کشتار مرغ زنده در کنگاور از نظر بهداشتی معضلات زیادی به همراه دارد که اگر جلو آن گرفته نشود، گسترش پیدا کرده و به سلامت مردم لطمه وارد می کند.
مسعود کلهر افزود: با توجه به خطر شیوع بیماری های مشترک انسان و طیور و شیوع آنفلوآنزای پرندگان، رسیدگی به این موضوع کاملاً ضروری است.
وی گفت: اکیپی متشکل از ادارات ذیربط برای شناسایی عرضه کنندگان مرغ زنده و کشتارغیربهداشتی تشکیل شد و با توجه به مهلت داده شده تا 15 روز آینده برخورد لازم با متخلفان به عمل خواهد آمد.
وضعیت نامناسب تغذیه و بهداشت در مراکز عرضه مرغ زنده، ریختن خونابه در سطح معابر و بوی تعفن بخش های زائد مرغ از جمله صحنه هایی است که عابرین برخی خیابان های سطح شهر کنگاور هر روز با آن مواجه هستند.
ویسی نمانیده دادستانی به همراه سرهنگ فخری جانشین انتظامی، رییس اداره اماکن، رییس اداره دامپزشکی و نماینده مرکز بهداشت کنگاور از 15 عرضه کننده عمده مرغ زنده در شهر کنگاور بازدید کردند که از آنان تعهد کتبی اخذ گردید و مهلت 15 روزه ای به متصدیان داده شد در غیراین صورت با توجه به اینکه طبق ماده 688 این عمل نامبردگان تهدید علیه سلامت عمومی می باشد و به نحوی بهداشت عمومی را به مخاطره می اندازد با متخلفان بعد از مهلت مقرر برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار