همزمان با دهه فجر

۸۰۰۰ دانش‌آموز کرمانشاهی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ایام دهه فجر بیش از ۸۰۰۰ دانش‌آموز کرمانشاهی در مراحل زمانی مختلف به مناطق عملیاتی جنوب و اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 26 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،محمدرسول اکبری با گرامیداشت مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه فجر بیش از 8000 دانش‌آموز کرمانشاهی در مراحل زمانی مختلف از 12 بهمن تا 25 اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب و اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال زنگ روز انقلاب در صبحگاه تمامی مدارس استان کرمانشاه نواخته می‌شود، گفت: این زنگ به صورت نمادین در یکی از مدارس کرمانشاه با نام حکیم نظامی ساعت 9:30 دقیقه روز 12 بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب نواخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان استانی در برخی از مدارس از دیگر برنامه های این ایام است، عنوان کرد: دیگر برنامه‌ها شامل برگزاری مراسم کوهپیمایی ویژه دانش‌آموزان و حضور باشکوه  در مراسم نماز جمعه است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات نقاشی و کاریکاتور با عنوان "انقلاب اسلامی و دهه فجر" ویژه دانش‌آموزان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: لیگ علمی دانش آموزان کرمانشاه  در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم سرود ویژه انقلاب با حضور 1357 دانش‌آموز کرمانشاهی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های ویژه بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار