همزمان با دهه فجر صورت می گیرد؛

از نواختن زنگ انقلاب در مدارس کرمانشاه تا تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه از اعزام دانش آموزان کرمانشاهی به مناطق عملیاتی جنوب کشور همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر تا تاریخ ۲۵ اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 29 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از شبستان،سرهنگ محمدرسول اکبری مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت این دهه مبارک برنامه های مختلفی توسط این سازمان در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان کرمانشاه و به صورت نمادین در مدرسه حکیم نظامی کرمانشاه همزمان با یوم الله 12 بهمن ماه، ابراز کرد: سرکشی از خانواده های معظم شهدا و تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام است.
 
مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه از اعزام دانش آموزان کرمانشاهی به مناطق عملیاتی جنوب کشور همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر تا تاریخ 25 اسفندماه خبر داد. 

سرهنگ اکبری اضافه کرد: حضور دانش آموزان در مراسم عبادی سیاسی جمعه و برگزاری مراسم کوه پیمایی نیز به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در استان برگزار می شود. 

به گفته این مقام مسئول، اجرای سرود یک هزار و 357 نفری دانش آموزان کرمانشاهی در مراسم 22 بهمن ماه از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: مسابقه نقاشی و کاریکاتور نیز در استان با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر با حضور دانش آموزان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار