توقف دوبله و پارک در محل نامناسب تجاوز به حقوق شهروندی است

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه تخلفات ساکن، توقف دوبله و پارک در محل های نامناسب شهر از مصداق عینی تجاوز به حقوق شهروندی است، گفت: نباید تحت هر شرایط و عنوانی از معابر انتفاع شخصی برد و آن را مسدود کرد.
کد خبر: ۴۳۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 06 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "فضل الله شیری" ، از ارتکاب تخلفات ساکن توسط برخی از رانندگان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش حضور مردم در مراکز خرید در ساعات پایانی روز خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه یکی از عادات ناصحیح تعدادی از رانندگان زمانی است که برای تامین نیازهای خود، توقف خصوصاً توقف دوبله در مسیر می کنند.

وی افزود: توقف دوبله عامل ایجاد ترافیک و کندی حرکت است و رانندگان با توقف دوبله مسیر حرکت خودروهای در حال عبور از یک خط مشخص را قطع می کنند تا به آسانی بایستند و کار خود را انجام دهند و این عاملی برای بسته شدن مسیر و ایجاد حجم سنگینی از ترافیک است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تخلفات ساکن، توقف دوبله و پارک در محل های نامناسب شهر از مصداق عینی تجاوز به حقوق شهروندی است، افزود: معابر عمومی متعلق به شهروندان است و کسی حق ندارد تحت هر شرایط و عنوانی از معابر انتفاع شخصی برد و آن را مسدود کرد.

سرهنگ شیری با تاکید بر اولویت برخورد پلیس در این ایام با تخلفاتی مانند توقف دوبله و پارک ممنوع که منجر به سد معبر و بی نظمی ترافیکی در میادین و تقاطع های اصلی شهر می شود، از رانندگان خواست از پارک وسایل نقلیه در محل های که منجر به سد معبر و اختلال در تردد می شود به ویژه در ساعات نزدیک به افطار خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار