مجتبی صفایی در گفتگو با تابناک:

اولویت قاچاقچیان منافع شخصی است و سلامت مردم اهمیتی ندارد

سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت: مواد خوراکی قاچاق آلوده به ویروس و باکتری است ومعدوم سازی این محموله به معنای صفرشدن قاچاق آن نیست بلکه اولویت قاچاقچیان منافع شخصی است و سلامت مردم اهمیتی ندارد.
کد خبر: ۴۶۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 30 July 2017
مجتبی صفایی در گفتگوبا خبرنگار تابناک افزود: گشت زنی های متعدد با  کارگروه مشترک اتاق های اصناف و تعزیرات حکومتی در واحدهای صنفی  صورت گرفته که محموله ای خوراکی شبیه لبنیات و گوشت حیوانی که دچار مشکل شرعی است، کشف و ضبط و معدوم شده است.

وی خاطر نشان کرد: مصرف مواد خوراکی قاچاق علاوه بر مسئله داربودن شرعی از نظر بهداشتی نیز مصرف کنندگان را با مخاطره جدی مواجه می کند.

صفائیان تاکید کرد: واحدهای صنفی با هشدار مسئولان بهداشت از عرضه وسائل درمانی قاچاق منع شده اند و این تجهیزات می تواند حاوی ویروس و یا میکروب باشد و سلامت مردم را به خطر بیاندازد.

بسخنگوی اتاق اصناف ایران اظهار داشت:اثر قاچاق در تقدیم فرصتهای شغلی به تولید کنندگان خارجی و حمایت از تولید داخلی مستلزم ارتقای فرهنگ عمومی در مصرف کالای داخلی است و زمانی که برای کالای قاچاق در کشور مصرف کننده وجود داشته باشد ، این اتفاق در حجم های وسیع روی خواهد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار