کد خبر: ۲۴۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 11 June 2016
به گزارش تابناک یزد، سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به اینکه فرمانداری یزد آماده افزایش تعامل با شورای شهر و شهرداری است گفت: رفع مشکلات مردم نیازمند تعامل تمام دستگاه‌های استان است.

 مصطفی سالاری با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق عملی اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی و تحقق آن یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت کشور در امسال است.

وی به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مناسب در این زمینه، ادامه داد: شورهای اسلامی شهر و روستا در این زمینه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و می‌توانند با فعالیت‌های سازنده خود، نقش مهمی در تحقق اهداف شعار امسال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین بحث تکریم ارباب رجوع از دیگر موارد مورد تاکید وزیر کشور است، خاطرنشان کرد:  تا زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک سال زمان باقی مانده و در این مدت، شوراها باید در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری یزد عنوان کرد: مردم با توجه به اینکه به اعضای شوراها رای داده و آنها را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند، برای رفع مشکلات شهر و روستای خودشان هم توقع دارند و باید در این راستا اقدام موثر صورت گیرد.

سالاری به اهمیت وجود و افزایش تعامل سازنده و موثر بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف استان اشاره کرد و افزود: فرمانداری یزد آمادگی کامل در زمینه هرگونه تعامل و همفکری و همکاری با شورای شهر و شهرداری‌های یزد را دارد.

وی عنوان کرد: در صورتی که تعامل بین دستگاه‌های اجرایی به شکل مناسبی صورت گیرد، می‌توانیم شاهد مرتفع شدن مشکلات شهرها و روستاها و همچنین خدمت‌رسانی بهتر به مردم باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار