دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان یزد از انتشار فراخوان شرکت در این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳ 31 May 2024

به گزارش تابناک یزد، «احسان عابدی» در این باره عنوان کرد: جشنواره سی و چهارم با هدف رشد و توسعه تئاتر و رونق بخشیدن به اجرای عمومی آثار نمایشی و با اعلام محور‌های مورد تاکید جشنواره به ویژه موضوع «فرهنگ کار و کارآفرینی» در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: آثار نمایشی منتخب در جشنواره تئاتر استانی به جشنواره‌های منطقه‌ای و بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان از هنرمندان فعال هنر‌های نمایشی استان برای حضور پر رونق و باکیفیت در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، محور‌های مورد تاکید جشنواره شامل آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد، طلاق، خودکشی، کودکان کار، حاشیه نشینی و ...) و فضای مجازی، ترویج فرهنگ نماز، عبادت و معنویت، خانواده ایرانی، زندگی سالم به سبک ایرانی اسلامی، ازدواج جوانان، جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده، جایگاه نقش آب در زندگی مردم کویر، قهرمانان و اسطوره‌های ملی ایرانی و اسلامی، افزایش پایبندی به عفاف و حجاب اسلامی و همچنین صلح، مهرورزی و نوع دوستی است.

آخرین مهلت تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره پایان ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳، بازبینی آثار متقاضی شرکت در جشنواره نیمه اول مهرماه ماه ۱۴۰۳ و اعلام آثار راه یافته به بخش نهایی جشنواره نیمه دوم مهرماه ۱۴۰۳ تعیین شده است.

آدرس دبیرخانه جشنواره نیز یزد، بلوار دانشجو، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد است.

برچسب ها: یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار