نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، سفر‌های استانی رئیس جمهور شهید را بسیار پربرکت خواند و گفت: برنامه‌ها و مصوبات سفر‌های استانی شهید آیت الله رئیسی نباید روی زمین بماند.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰ 30 May 2024

به گزارش تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری شب گذشته در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور شرکت در مراسم یادبود رئیس جمهور شهید به یزد سفر کرده بود، اظهار کرد: از خداوند متعال برای دولتمردان در مسیر خدمت به مردم آرزوی سلامت دارم و امیدواریم بتوانند در این مدت خلأ وجودی رئیس جمهور شهید را جبران کنند.

وی افزود: نباید لحظه‌ای از کار و تلاش و کوشش دست بردارید و باید فرصتی که تا انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد را مغتنم شمرده و آنچه در زمان شهید مصوب شده را ادامه دهید.

آیت‌الله ناصری با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور بیان کرد: این سفر‌ها مملو از برکت بوده و این برکات باید به ثمر برسد.

امام جمعه یزد اظهار کرد: کار‌های آغاز شده و مصوب شده نباید روی زمین بماند و امیدواریم با نیت پاکی که شهید رئیسی داشت، این امور به بهترین نحو انجام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر امام جمعه یزد، وی افزود: با به ثمر رسیدن اهداف و برنامه‌های شهید، راه او تداوم می‌یابد و امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیری که شهید صادقانه خادم ملت بود، هم خادم مردم و هم خادم دین خدا و فعال در کار‌ها و پیشبرد اهداف انقلاب باشیم.

برچسب ها: یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار