مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد توجه ویژه به اعتبارهای دستگاههای اجرایی شهرستان یزد به خصوص فرمانداری مرکز استان به عنوان بزرگترین بخش سیاست گذاری، برنامه ریزی و حاکمیتی مرکز استان را خواستار شد.
کد خبر: ۲۵۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 10 July 2016
به گزارش تابناک یزد،علی نمازی در دیدار با فرماندار شهرستان یزد افزود: با توجه به وسعت و جمعیت این شهرستان، مسایل مالی فرمانداری و اداره های آن باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: این شهرستان با توجه به تنوع جمعیتی و بافت فرهنگی مشکل های خاص خود را دارد و مورد غفلت قرار گرفته است؛ با توجه به وظیفه حاکمیتی گسترده تر این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان لازم است توجه ویژه ای به این حوزه به خصوص مسایل مالی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن شود و اعتبارهای ویژه ای برای آن تخصیص یابد.
دبیر ستاد درآمد استان یزد با اعلام آمادگی برای همکاری در این خصوص گفت: موضوع را در کمیته تخصیص استان مطرح و پیگیری خواهیم کرد.
نمازی با اشاره به تنگناههای مالی حاکم بر کشور اظهار امیدواری کرد: با بهبود شرایط اقتصادی و مالی دولت در نیمه دوم امسال، گشایش هایی در بحث اعتبارها صورت گیرد و توجه ویژه ای به مسایل مالی دستگاهها شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همچنین بر تعامل و همفکری اداره کل و فرمانداری یزد برای پیشبرد امور به خصوص در زمینه مسایل اقتصادی تاکید کرد و گفت: در نشست های همفکری شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان از دیدگاهها و نظرات فرماندار یزد استفاده خواهیم کرد.
سرپرست فرمانداری یزد هم اظهار امیدواری کرد: دولت از شرایط و تنگناههای اقتصادی عبور کند و مسئولان بتواند خدمات شایسته تری به مردم ارائه کنند و در جهت رفع مسایل و مشکلات آنها گام بردارند.
مصطفی سالاری با بیان اینکه شهرستان یزد در مقایسه با سایر شهرستان ها نیازمند اعتبارات ویژه ای است گفت: 60 درصد جمعیت استان در این حوزه سکونت دارند و بر این اساس 60 درصد مسایل استان و گاهی مواقع با توجه به گستردگی حوزه سیاسی و اجتماعی آن تا 90 درصد مسایل استان به این شهرستان بازمی گردد و پیگیری می شود.
وی توجه خاص به اعتبارهای دستگاههای اجرایی مرکز استان خواستار شد و گفت: مسئولیت و کار برخی اداره های یزد در حد یک اداره کل است که این امر حمایت بیشتر مسئولان ارشد استان را می طلبد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار