نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی توسعه و حفظ حیات استان یزد را نیازمند انتقال آب دانست.
کد خبر: ۶۳۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 27 July 2018

سیدابوالفضل موسوی بیوکی در آیین افتتاح پست برق 400.63 کیلوولت شهید سامعی یزد با اشاره به اینکه بحث آب مهمترین بحث استان یزد است اظهار داشت: استان یزد در اقلیم خشک قرار گرفته و آفتاب آن بسیار سوزان است.

وی خاطرنشان کرد: از این آفتاب سوزان می‌توانیم در بحث تولید انرژی‌های خورشیدی بهترین استفاده را ببریم و این قابلیت وجود دارد که کل نیاز استان یزد به برق از انرژی خورشیدی تامین شود.

موسوی بیوکی با اشاره به اینکه مازاد برق استان یزد به شبکه کشور توزیع می‌شود گفت: در مقابل صادر کردن برق، یزد نیازمند آن است که آب خودش را از خارج استان وارد کند و باید یک تعادلی بین این دو عرصه ایجاد شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یزد به قنات، قنوت و قناعت شهره است و مردم این استان در مصرف آب و برق نسبت به دیگر نقاط کشور بسیار خوب مصرف خود را مدیریت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در انتقال آب با شجاعت، تدبیر و سخت کوشی عمل کنند بیان کرد: استان یزد نیازمند انتقال آب است و باید در این راستا اقدامات مناسبی از سوی مسئولان انجام شود.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به توسعه استان یزد در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام عرصه‌های استان یزد برای حفظ توسعه خود و توسعه بیشتر نیازمند آب است و باید این نیاز را با انتقال آب به یزد تامین کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار