سرپرست فرمانداري یزد با اشاره به این‌که آگاهي بخشي در خصوص مضرات مصرف مواد مخدر بايد فراگير باشد، گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اجتماعات جوانان از جمله موثرترین راهکار باید فراگیر شدن آگاهی بخشی در مورد مضرات موادمخدر است.
کد خبر: ۶۵۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 15 September 2018

«عباس حیدری» در پنجمين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان يزد ضمن تأكيد بر لزوم فراگير بودن آموزش‌هاي پيشگيرانه در خصوص مصرف مواد مخدر و مشروبات الكلي، اظهار کرد: لازم است تمام دستگاه‌ها با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود و هماهنگي‌هاي بين بخشي، اقدامات اثر بخش در آگاه بخشي جامعه بويژه گروه‌هاي سني در معرض خطر، داشته باشند .

وی افزود: مصرف مواد مخدر و مشروبات الكلي و اثرات سوء اجتماعي آن واقعيت‌هاي امروز حاكم بر جامعه ماهستند كه بايد آنها را بپذيريم و با برنامه‌هاي مناسب، اقدامات درماني و پيشگيرانه داشته باشيم در غير اينصورت دامنه آسيب‌هاي آن رشد كرده و ناگزير بر جامعه تحميل خواهند شد .

رییس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان يزد در ادامه با تاكيد بر استفاده كارشناسانه از تمام ظرفيت‌ها و آموزش‌هاي كلاسيک و مدرن در اين راستا، تصریح‌‎ کرد: استفاده از ظرفيت شبكه‌هاي اجتماعي به منظور افزايش دامنه اطلاع رسانی و تزريق محتواهاي مورد نظر و اطلاعات كارشناسي شده با كمترين هزينه ضروری است.

حيدري در پایان با اشاره به اين‌كه تشكيلات سازمان اجتماعي كشور براي رصد ويژه آسيب‌هاي اجتماعي تشكيل شده است، خاطرنشان کرد: بايد به صورت مستقيم و غير مستقيم از ظرفيت اجتماعات جوانان نظیر ورزشگاه‌ها، كلاس‌هاي آموزشي، اردوها، هنرستان‌ها، دبيرستان‌ها، خوابگاه‌ها، كارگاه‌ها، كارخانه‌ها، انجمن‌هاي اوليا و مربيان، سازمان‌هاي مردم نهاد و تشكلها بدون ايجاد حساسيت، استفاده كنيم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار