معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر عزم جدی مسوولان این استان در جمع آوری متکدیان تاکید کرد و گفت : حضور این افراد چهره شهر را به عنوان یکی از پایگاه های گردشگری کشور نازیبا جلوه می دهد .
کد خبر: ۱۰۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳ 07 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد علی طالبی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان یزد با اشاره به اینکه بخش عمده آنان را افراد غیربومی تشکیل می دهند افزود : جمع آوری و ساماندهی متکدیان در سالجاری رشد بهتری نسبت به گذشته دارد .

وی با اشاره به ویژگی های خاص این استان که جذابیت برای حضور متکدیان غیربومی را فراهم کرده است اظهار داشت : با فعالیت های خوب شهرداری و دستگاه های اجرایی شاهد جمع آوری و ساماندهی متکدیان هستیم .
همچنین در این جلسه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت : پدیده تکدی گری آسیب مهم و پیچیده اجتماعی که متاثر از شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گاه سیاسی است.
مجید جوادیان افزود : برای رفع این آسیب اجتماعی با ابعاد مختلف آن نیازمند بررسی و گرفتن سیاست های مناسب اقتصادی و فرهنگی و گسترش فعالیت نهادهای دولتی و مشارکت سازمان های مردم نهاد هستیم .
وی خاطر نشان کرد: مقابله با این پدیده کار یک دستگاه و نهاد نیست و برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان به همکاری و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی نیاز مبرم است.
در پایان ادامه این جلسه برخی از مسوولان دستگاه های مختلف اجرایی گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان در استان یزد ارائه دادند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار