رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان یزد با اشاره به اینکه باید راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند، گفت: رای به قالیباف رای به ایرانی آباد و سربلند است.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ 25 June 2024

به گزارش تابناک یزد و به نقل از تسنیم، محمدحسین فلاح در تجمع حامیان محمدباقر قالیباف در استان یزد که در مسجد روضه محمدیه و با حضور نیکزاد برگزار شد، اظهار داشت: یزد اگر چه دیاری کویری است، اما قرن‌ها است دریادلان عشق با همت، ایمان، فنون و اتحاد آن را به شکوفایی و آبادانی کشیده‌اند و به زیبایی هنر آراسته‌اند.

وی ادامه داد: در این دیار از گلدسته‌ها و مناره‌ها اذان رشادت به گوش می‌رسد و قلب‌ها به عشق خوبان و خادمان و به عشق ولایت و ایران و قرآن و شهیدان می‌تپد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان یزد، خاطرنشان کرد: اینجا دیار حماسه، همت و حضور است، سرزمین بصیرت و همواره این دیار با عقل و دیانت اداره شده و فرهنگ ما حاصل اخلاص کسانی، چون شهید محراب دیارمان شهید صدوقی (ره) است.

فلاح با بیان اینکه آرمان ما ادامه راه شهیدان خدمت و اعتلای ایران اسلامی است، گفت: آرمان ما اتحاد، همدلی و یکپارچگی دل‌ها برای خدمت و آبادانی و سرافرازی است.

وی افزود: با تکیه بر این آرمان‌ها و مبتنی بر شناخت معیار‌های اصلح که به کرات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آن سفارش فرموده‌اند، باور داریم مدیر جهادی، خستگی ناپذیر با سابقه گره‌گشایی از امور کشور و مردم محمد باقر قالیباف از عهنده چنین رسالت سنگینی بر می‌آید.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان یزد تصریح کرد: ما به متنات، تجربه، دانش، عمل‌گرایی و هم‌آوایی ایشان با مردم ولایت و شهیدان ایمان داشته و ضمن احترام به همه نامزدها، در در گرو یار و همراه همیشگی شهید حاج قاسم سلیمانی داریم.

فلاح گفت: ما پیام رهبرمان را شنیده و با افتخار به محمد باقر قالیباف رای خواهیم داد تا آینده‌ای روشن و ایرانی آباد و سربلند داشته باشیم.

برچسب ها: یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار