نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی، گفت: هر چهار نامزد جبهه انقلاب قابل احترام هستند، اما راه شهید رئیسی توسط قالیباف ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ 25 June 2024

به گزارش تابناک یزد، محمدصالح جوکار عصر امروز در تجمع حامیان محمدباقر قالیباف در استان یزد که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، اظهار داشت: چهار نامزدی که در جبهه انقلاب حضور دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند، همه قابل احترام هستند، ولی در شرایط فعلی ما به قالیباف برای پیشرفت و توسعه کشور و رفع مشکلات و تداوم راه آیت‌الله شهید رئیسی رسیده‌ایم.

وی افزود: آنچه را که امروز نیاز داریم، یا سیره نظری و عملی سید الشهدای خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی را تداوم ببخشیم، احتیاج به انسانی آگاه، پرکار، گارآمد، با روحیه جهادی و انقلابی و کوله‌باری از تجربه در مسئولیت‌های مختلف و با برنامه برای آینده کشور داریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این را امروز واقعا در وجود قالیباف یافتم، گفت: من قالیباف را از ۴۰ سال قبل تاکنون در سنگر‌های مختلف می‌شناسم و نکته مهم در ارتباط با ایشان آن است که در هر جا که وارد شده‌اند، مورد تایید حضرت آقا بودند.

جوکار تصریح کرد: عبارات، کلمات، تعالیمی همچون کارآمدی، انقلابی، متعهد، تجارب علمی، کاردانی، رضایت مردم و شکوفایی‌های بزرگ و اقدامات عمرانی، فرهنگی، ورزشی، همت بلند داشتن و مدیریت جهادی از جمله مواردی است که حضرت آقا در ارتباط با ایشان در دوره‌های مختلف بیان فرمودند.

وی بیان کرد: قالیباف همیشه در طول این ۴۵ سال انقلاب سرباز بوده و در هر عرصه‌ای که فعالیت داشته با تمام توان فعالیت کرده و بهترین نتیجه را به دست آورده و به همین دلیل هم ما راه را در این تنگنا که الان در آن قرار داریم و می‌خواهیم با تحریم‌های ظالمانه دشمن مبارزه و مقابله کنیم، نیاز به شخصیتی همچون آقای قالیباف داریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در روز هشتم تیرماه اولا حضوری آگاهانه و پرشور در استان یزد ثبت شود و در روز نهم تیر‌ماه هم بتوانیم جشن پیروزی را با حضور عموم مردم برگزار کنیم.

برچسب ها: یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار