مجمع تشکل های بیماران خاص در یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تشکیل مجمع تشکل های بیماران خاص در راستای ارتباط و تعامل بخش دولتی و غیردولتی می تواند به مطلوب تر شدن ارایه خدمات به بیماران خاص در استان منجر شود.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 14 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در دومین نشست کمیته بیماری های خاص در سالجاری افزود: مجمع یاد شده به عنوان اتاق فکر بیماران خاص استان برای تصمیم گیری درخصوص مسائل مربوط به این بیماران در نظر گرفته می شود، چرا که معتقدیم انجمن های مرتبط و بیماران خاص نیز باید در تصمیم گیری های مربوط به خود دخیل باشند.

وی با قدردانی از دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه خدمت رسانی به بیماران خاص اظهار کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات بیماری های خاص با گستردگی موجود نیازمند تعامل، همکاری و همدلی هر چه بیشتر بخش دولتی و غیردولتی به خصوص سازمان های مردم نهاد است.
وی ادامه داد: بیماران خاص مسائل مشترک فروانی از جمله فعالیت های ورزشی، تبیلغاتی و درآمدزایی دارند و در صورتی که این موارد به صورت پیشنهادی هماهنگ ارایه شود نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.
معاون استاندار یزد اضافه کرد: با توجه به شمار قابل توجه بیماران خاص در استان، مسائل موردنظر کمیته بیماری های خاص می تواند به صورت کارشناسی در مجمع تشکل های این بیماران بررسی و سپس به کمیته بیماری های خاص ارایه شود.
در این نشست گزارش عملکرد هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء ارایه و راهکارهای رفع موانع موجود درباره انجام سقط قانونی جنین و کمبود داروهای پیوندی بررسی شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار