ضرورت تعامل دستگاه ها برای مبارزه با مواد مخدر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نیازمند همراهی، همدلی، همکاری و تعامل همه دستگاه های نظام است.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲ 23 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در کارگاه هم اندیشی مسائل و چالش های حقوقی و قضائی در عرصه مبارزه با مواد مخدر افزود: پدیده مواد مخدر یک آسیب اجتماعی چندوجهی است که برای مقابله با آن باید همه ابعادش به خوبی دیده و در این راستا برنامه ریزی مناسب انجام شود.

وی ادامه داد: در برهه کنونی این تعامل و همکاری در بین دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضائی استان وجود دارد و علاوه بر آن نیازمند یک وحدت رویه درون دستگاهی به ویژه در بین قضات هستیم.
معاون استاندار یزد اظهار کرد: وحدت رویه و استقلال رای همه قضات در سراسر کشور کمک می کند تا در مبارزه با مواد مخدر هماهنگ عمل کنیم.
طالبی افزود: در بین دستگاه های مختلف استان فضای همدلی، هماهنگی و تعامل خوبی وجود دارد و این فضا رو به افزایش است.
وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی، تعامل، همراهی و همکاری موجود در دستگاه ها و دستورالعمل های قانونی لازم، حرکتی منسجم و هدفمند با رویکرد کاهش آسیب های مواد مخدر را در سطح کشور و استان شاهد باشیم و با قدرت و جدیت با این آسیب اجتماعی مبارزه کنیم.
به گفته فرمانده انتظامی استان یزد امسال 20 تن انواع موادمخدر کشف شده است.
در این کارگاه که در سالن همایش مجتمع فرهنگیان یزد برگزار شد، معاون دادستان کل کشور، رئیس کل دادگستری استان یزد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز حضور داشند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار