دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده در مسابقه تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و بازرگانی ایده‌‌آل یزد از هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 06 December 2015

به گزارش تابناک یزد،تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در نخستین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور، نخستین بازی داخل خانه را انجام می‌دهد و با امید به راه‌یابی به لیگ برتر، به دنبال نخستین برد این فصل در خانه است.

این در حالی است که بازی‌های دوره جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت 20 تیم در دو گروه 10 تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و طی آن تیم آتلیه‌طهران قم در گروه نخست مرحله مقدماتی با 9 رقیب مدعی و سرسخت همگروه شده و در گام نخست برابر رقیب یزدی این گروه قرار می‌گیرد.

آتلیه‌طهران قم که با خرید امتیاز تیم قهرمان فصل 1394 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی آرش‌نوین ایرانیان قم مجوز حضور در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را کسب کرده، عصر روز دوشنبه شانزدهم آذر ماه باید در یک دیدار حساس داخل خانه برابر تیم فوتسال بازرگانی ایده‌‌آل یزد صف‌آرایی کند.

مسابقه تیم‌های فوتسال بازرگانی ایده‌‌آل یزد و آتلیه‌طهران قم از گروه نخست لیگ امسال، راس ساعت 16 شانزدهمین روز آذر ماه در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهدای بهزیستی قم آغاز می‌شود در حالی که حمیدرضا قدسی‌راغب داور اول این دیدار معرفی شده است.

همچنین مهدی مصطفایی به عنوان داور دوم انجام وظیفه خواهد کرد، ضمن اینکه علی رشیدی داور ذخیره این بازی خواهد بود و سجاد ابوالفتحی داور وقت‌نگهدار این دیدار معرفی شده است در حالی که مسئولیت نظارت بر عملکرد داوران و نحوه برگزاری این دیدار را داود خان‌احمدی بر عهده دارد.

این در شرایطی است که فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در تلاش برای اینکه از همین شروع بازی‌های دوره جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از کورس مدعیان قهرمانی عقب نمانند قصد دارند با تمام توان از میهمان خود تیم فوتسال بازرگانی ایده‌‌آل یزد پذیرایی کرده و سه امتیاز و شروع پرقدرتی داشته باشند.

بعد از حدود چهار سال دوری فوتسال قم از لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور امسال با صعود مقتدرانه تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان قم به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور این مهم میسر شد اما تیم آرش‌نوین ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم سال 94 کشور امتیاز خود را به تیم آتلیه‌طهران واگذار کرد.

این در حالی است که تیم‌های هیئت ورزش روستایی کاشان، لبنیات ارژن شیراز، پاس قوامین تهران، پایاسازه تبریز،‌ استقلال‌نوین ماهشهر، بازرگانی ایده‌آل یزد، ایران‌جهان مشهد، مبل کریمی البرز  و سن‌ایچ ساوه نیز هم‌گروه‌های تیم آتلیه‌طهران قم در گروه نخست مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور هستند.

در گروه دوم نیز تیم‌های چکاد آتیه‌جوان شهریار، کشاورز قزوین، شاهد شیراز، زاگرس خوزستان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، پنت‌هاوس مشهد، شهرداری ساوه، رسالت کرمان، ستارگان‌جوان بندرعباس و شهرداری نکا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

برنامه بازی‌های هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال کشور (دوشنبه 16 آذر ماه):

گروه نخست:

هیئت روستایی کاشان – لبنیات ارژن شیراز

آتلیه‌طهران قم – بازرگانی ایده‌آل یزد

پاس‌قوامین تهران – پایاسازه تبریز

استقلال‌نوین ماهشهر – ایران‌جهان مشهد

مبل‌کریمی البرز – سن‌ایچ ساوه

گروه دوم:

چکاد آتیه‌جوان شهریار – کشاورز قزوین

شاهد شیراز – زاگرس خوزستان

دانشگاه آزاد اسلامی تهران – پنت‌هاوس مشهد

شهرداری ساوه – رسالت کرمان

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار