جلسه بررسی احداث پل مزرعه علی طزرجان با حضور مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن، فرماندارتفت و بخشدار مرکزی این شهرستان، نماینده آب منطقه ای، دهیار و اعضای شورای طزرجان و معتمدین محل برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰ 15 March 2015
احداث پل مزرعه علی طزرجان بررسی شدبه گزارش تابناک یزد، در این جلسه که با توجه به ضرورت ایجاد پل مزرعه علی و اهمیت عبور و مرور مردم و مسافران منطقه طزرجان، با دعوت دفتر امور روستایی در محل استانداری یزد برگزار شد، اعضا با بیان مشکلات ترافیکی و بافت خاص روستا، به بررسی کلیات طرح موجود این پل و موانع موجود بر سر اجرایی شدن این طرح پرداختند و بازنگری در طرح با توجه به بالای پروژه تعریف شده، در دستور کار قرار گرفت.

در پایان مقرر شد با فوریت، بازدیدی از پل مربوطه توسط تیمی از مسئولان و مدیران دستگاه های مربوطه و مشاوران عمرانی، صورت گیرد و سوابق طرح پیشین در دفتر فنی بررسی و به روز شود. تا با توجه به شرایط موجود، پلی ایمن طراحی شده و با حداقل اعتبار و ارقام منطقی اجرایی شود و در آینده، با در نظر گرفتن قابلیت توسعه، ظرفیت های جدید به آن افزوده شود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
ارزانتر؟؟ نزنید بهتره...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار