امام جمعه یزد:جان باختگان منا نزد خدا اجر والایی دارند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: جان باختگان فاجعه منا نزد خداوند منان از اجر والایی برخور دارند و پاداش می گیرند .
کد خبر: ۱۴۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 15 December 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار اعضای خانواده جان باختگان منا افزود: جان باختگان فاجعه منا طبق نص صریح کلام وحی ، مهاجران الی الله و دارای مزد برتر نزد خداوند متعال هستند .

وی ادامه داد: عزت و سعادت مومنان در سیر الی الله و حرکت در مسیر ارزش های الهی است که خداوند جان باختگان منا را در این راه نورانی و با ارزش قرار داد و آنها به قرب ذات احدیت پیوستند .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مزد و پاداش مهاجران الی الله بخصوص در سرزمین وحی و منا بدست حضرت حق است و آنها در مسیر حق و حقیت به دیار باقی شتافتند.
ناصری با اشاره به این موضوع که دنیا سرای فانی است تصریح کرد: پایان کار تمامی انسان هاعاقبت در این دنیا با مرگ است ولی چه بهتر که نحوه رفتن انسان خوب باشد و انسان ها به عزت برسند .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خوشا به سعادت کسانی که خداوند منان نحوه رفتن انسان ها از این دنیا را انتخاب کند و در راستای رسیدن به کمال و قرب الی الله باشد .
ناصری گفت: برحاکمان سعودی است که در خصوص بررسی و پیگیری ابعاد علت فاجعه منا بکوشند و موضوع را به اطلاع امت اسلام و خانواده های داغدار این حادثه برسانند .
وی افزود: بدون شک کسانی که در این فاجعه بزرگ بسوی دیار باقی و حق شتافتند ثواب شهید دارند و نزد خداوند متعال دارای اجر و درجات والایی هستند
در این دیدار خانواده های مهدی درستکار و محمدرضا کارگر به بیان خاطرات و نظرات خود پرداختند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار