استاندار یزد با بیان اینکه اعتماد مردم و رعایت حق الناس حد نهایی انتخابات است گفت: مسولان باید از آرا مردم پاسداری وصیانت کنند.
کد خبر: ۱۵۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 28 December 2015

به گزارش تابناک یزد،سید محمد میر محمدی در آئین نکوداشت تولد امام زاده عبدالله بافق و فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص)

افزود: انشاالله این دوره هم مانند دوره های قبل انتخابات دو مجلس سالم پر شور و با تفکر بلند ملت همیشه در صحنه به خصوص مردم استان دارالعباده برگزار شود.
وی ضمن بیان شرایط پس از برجام و همبستگی و همدلی بین ملت و دولت یادآور شد: بلوغ سیاسی و عشق مردم به نظام و انقلاب،حماسه ای دیگر در انتخابات هفتم اسفند رقم خواهد زد.
میرمحمدی با تاکید بر قدرت ایران در مذاکرات ارزشمند هسته ای خاطر نشان کرد : انشاءالله با برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط ، سالم و حماسی بار دیگر علاوه بر افزودن برگ زرینی دیگری بر افتخارات نظام و انقلاب، شاهد نشان دادن توانمندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان باشیم.
استاندار یزد خطاب به مسئولان و عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت : باید تلاش کنیم تا زمینه حضور حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط فراهم شود.
گلباران و عطر افشانی ضریح مطهر حضرت امامزاده عبدالله (ع) و قبور شهدای مدفون در صحن این امام زاده پایان بخش این آیین بود.
امام زاده عبدا... فرزند بلافصل امام موسی الکاظم (ع) و برادر تنی امام هشتم (ع) است که مضجع شریفش زیارتگاه عاشق اهل بیت عصمت و طهارت بوده و مردم این شهر و مسافران و رهگذران هر روز و هر شب به زیارت بارگاه ملکوتی این امام زاده مشرف می شوند.
مورخان بنای اولیه امامزاده عبدالله بافق را متعلق به قرن پنجم هجری می دانند و از زیبایی و شکوه گنبد آن ستایش می کنند. این زیارتگاه بقعه ای بسیار زیبا و باشکوه و گنبدی عظیم دارد که کاشی کاری و نیز تزئینات داخلی آن قابل توجه است.
تزئینات داخلی این بقعه یکی از کارهای ارزشمند ملاحسن نقاش باشی بافقی به شمار می آید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار