فرماندار یزد گفت: ضروری است مجریان و دست اندرکاران انتخابات فضا و شرایط را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونی آماده کنند تا زمینه نشاط و پویایی جامعه فراهم شود.
کد خبر: ۱۶۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 24 January 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود شاکری شمسی  در نوزهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را مایه آبرو و حیثیت نظام و دولت دانست و افزود: تمامی اقداماتی که در راستای انتخابات انجام می شود از مصادیق حق الناس بوده که باید دقیقا رعایت شود.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد نقش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی را مهم و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: برخورداری از توانایی جسمی، شرایط قانونی و عدم وابستگی نسبی و سببی با نامزدها، احساسی عمل نکردن و عدم اعمال گرایش فردی، امانت دار بودن و اهتمام جدی به قانون از جمله ویژگی هایی است که نماینده فرماندار باید دارا باشد.
وی با اشاره به گستردگی فضای انتخابات در یزد تاکید کرد: شهرستان یزد مرکز حوزه انتخاباتی استان یزد برای انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری، مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های یزد و اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و حوزه فرعی زرتشتیان کشور می باشد.
شاکری شمسی با توجه به الزام آموزش نیروهای انتخاب شده اظهار داشت: مردم برای استفاده از حق خود در انتخابات شرکت می کنند بنابراین باید به خوبی از حقوق مردم حراست شود و در این رابطه، آموزش نیروهای انتخاب شده بسیار مهم است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار