نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون ورودی دوره دکترای سال ۹۵ با شرکت دو هزار و ۵۳۴ داوطلب، ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۴ اسفندماه جاری در سه حوزه غدیر، فجر و پردیس علوم دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 02 March 2016
به گزارش تابناک یزد،دکتر سید محسن میرحسینی افزود: در کنکور امسال دکترا در استان یزد یک‌هزار و ۴۲۴ نفر داوطلب مرد و یک‌هزار و ۱۱۰ نفر داوطلب زن در ۶۱ رشته گرایش به رقابت می‌پردازند. به گفته وی محل برگزاری آزمون بانوان در پردیس علوم و آقایان در سالن غدیر و فجر است.
 وی تصریح کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز سه‌شنبه ۱۱ اسفندماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفته است.
وی یادآور شد: باجه رفع نقص از روز چهارشنبه ۱۲ اسفندماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده اند، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۱۶۰۶۶ تماس حاصل کنند.
دکتر میرحسینی مدت زمان این آزمون را ۲۱۰ دقیقه عنوان کرد که زمان پاسخگویی داوطلبان به دفترچه تخصصی ۱۲۰ دقیقه و دفترچه عمومی ۹۰ دقیقه است. وی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید نیم‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی و به همراه داشتن تلفن همراه و ماشین‌ حساب در جلسه آزمون ممنوع است.
وی متذکر شد: کلیه شرکت‌کنندگان در روز آزمون از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه به دانشگاه یزد وارد شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار