در نمايشگاه كتاب يزد:
مراسم رونمايي از دیوان "صمصام یزدی" و نقد کتاب "برج قحطی" در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور علاقمندان حوزه کتاب برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 05 March 2016
به گزارش تابناک یزد، دیوان "صمصام یزدی" اثر حجت الاسلام "میرزا محمد علی عالمی" به اهتمام "محمد عزآبادی" به زیور طبع آراسته شده و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد چاپ و منتشر شده است.

اين دیوان با تقریظ دکتر "میرجلال الدین کزازی" و ویراستاری دکتر "سید محمود الهام‌بخش" چاپ و منتشر شده است.

همچنین در مراسمی دیگري در سالن برنامه های جنبی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد، نقد رمان "برج قحطی" با حضور نویسنده این اثر و نقادی "مجید جوادیان‌زاده" برگزار شد.

رمان برج قحطی نوشته "هادی حکیمیان" است که به بهانه پرداختن به انقلاب اسلامی به ظلم حکام و خان‌های جائر یزد اشاره کرده و توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسیده است.

خواننده در برج قحطی با سرمایه‌داران و افراد صاحب نفوذ یزد به بهانه‌های مختلفی که نویسنده در دل متن تراشیده آشنا می‌شود و با خیانت‌هایی که در حق رعیت یا احیاناً خدماتی که انجام داده‌اند، روبرو شده است.

حضور اقشار مختلف در رمان حکیمیان نیز چشمگیر است. علاوه بر اين شخصیت‌پردازی‌های برج قحطی یکی دیگر از برجستگی‌های آن است که نویسنده توانسته از پس آن بر بیاید و خواننده را در کنار هر کدام از شخصیت‌ها قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد، قلم حکیمیان در این اثر، یک قلم فاخر و تواناست که خواننده را مبهوت خود می‌کند و او را در چنگال خود گرفتار خواهد کرد؛ در حقیقت می‌توان گفت كه برج قحطی دارای یک متن مستحکم است که خواننده را اذیت نمی‌کند.

نویسنده در برج قحطی با به کار بردن واژگان بومی متنی کهن‌مایه به خواننده پیشنهاد داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار