تصویب طرح بلوار پیرنیا همزمان با سفر رئیس جمهوری

اعضای شورای اسلامی شهر یزد با بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری، با واگذاری عملیات اجرایی این بلوار به بخش خصوصی متقاضی موافقت کردند و قرار شد این طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان در روزهای پایانی سال مطرح و مصوب شود.
کد خبر: ۱۹۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 05 March 2016
به گزارش تابناک یزد، اعضای شورای اسلامی شهر یزد با بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری، با واگذاری عملیات اجرایی این بلوار به بخش خصوصی متقاضی موافقت کردند و قرار شد این طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان در روزهای پایانی سال مطرح و مصوب شود.
به گزارش همشهری، شهرداری یزد در لایحه‌ای تفاهم نامه اجرای بلوار دکتر پیرنیا به متقاضی سرمایه‌گذاری طرح را به شورای شهر ارسال کرد. اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم با بررسی پیشنهاد شهرداری، با این طرح موافقت کردند. در ادامه جلسه، متقاضی و سرمایه‌گذار بلوار دکتر پیرنیا، خلاصه‌ای از روند اجرایی طرح بلوار دکتر پیرنیا، برگزاری جلسه با استاندار یزد و همچنین انجام مقدمات و مطالعات اولیه طرح، توضیحاتی ارائه کردند.
«قاضی‌زاده» ادامه داد: باید قبل از شروع عملیات اجرایی، تمام شرایط لازم برای اجرای بلوار، فراهم شود. وی تاکید کرد: همچنین لازم است که با توجه به اضافه شدن عرض مسیر و آماده بودن طرح به صورت سبک معماری اصیل یزد، با حمایت شهرداری، شورای اسلامی شهر یزد و تمام دستگاه‌های مسئول، تمام اطلاعات مربوط به اراضی در اختیار پیمانکار قرار گیرد.
شهردار یزد هم در این جلسه، بر ضرورت دریافت مجوزهای لازم از کمیسیون ماده 5 و شورا برای واگذاری کار به متقاضی اجرای بلوار دکتر پیرنیا و واگذاری کار به پیمانکار متقاضی تاکید کرد.
همشهری یزد، «محمدرضا عظیمی‌زاده» در ادامه گفت: برای تسریع در انجام كارها، بررسی مسیر اجرای طرح و تنظیم متن پیش نویس قرارداد با همکاری معاونت معماری و شهرسازی شهرداری یزد لازم و ضروری است. اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم در این جلسه، نظرات و پیشنهادهای خود را درباره ضرورت و تسریع در اجرای بلوار دکتر پیرنیا براساس ضوابط طرح تفصیلی شهر یزد با رعایت ضوابط و مقررات فنی و شهرسازی و نیز تدوین و تهیه پیش نویس قرارداد، مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار