صاحبنظران و برگزیدگان با همه توان به صحنه بیایند

رئیس جمهوری گفت: توقع ما از صاحبنظران و برگزیدگان این است که با همه توان، فکر ، اندیشه و سرمایه به صحنه بیایند.
کد خبر: ۱۹۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 07 March 2016
به گزارش تابناک یزد، دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه در دیدار با علما ، ایثارگران و برگزیدگان یزد افزود: دولت زمانی موفق است که همه مردم به صحنه آمده و از توان آنها استفاده شود .
رئیس قوه مجریه خاطرنشان کرد: ما به سرعت خود را برای انجام اقدامات بزرگ آماده می کنیم و شرایط کشور نیز در حال آماده شدن در جهت حرکت های بزرگ است و در این مسیر از صاحب نظران ، فرهیختگان توقع داریم دولت را کمک کنند چون دولت به معنای نمایندگی از مردم خوب کشور است.
وی ادامه داد: شرایط ما در کشور بویژه در سال 94شرایط سختی بود ، برای اینکه کشور اداره شود تیم اقتصادی معتقد بود که اوضاع طوری است که حتی توانایی پرداخت حقوق فروردین و اردیبهشت کارمندان را نداریم و راهی جز استقراض نخواهد ماند.
روحانی اظهار کرد: خوش باور نیستم ولی همیشه امیدوارم و به تیم اقتصادی دولت هم امید می دادم حتی در بحث بودجه عمرانی هم می گفتند توانایی پرداخت نداریم که خوشبختانه تاکنون 30 هزار میلیارد تومان از این بودجه پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: در کنار این اتفاقات توانستیم حقوق همه ماهها و حتی اسفندماه را پرداخت کنیم و با وجود همه مشکلات ، این دوران را با کمک کارگزاران ، صاحبنظران و البته با صبر و استقامت مردم پشت سرگذاشتیم.
وی تاکید کرد: چیزی که همیشه از مردم دیده ایم اعتماد و امید آنها بوده که در همه مراحل این دو ویژگی کارساز بوده و به دولت کمک کرده است.
روحانی گفت: یزد به عنوان شهر علم، ایمان، تلاش، هنر و فداکاری و شهری که همواره در میان سختی ها توانسته بهترین ها را بیافریند و در مسیر رشد و توسعه کل کشور تلاش کند.
وی اظهار کرد: خوشحالم که امروز هیات دولت یازدهم میهمان مردم بزرگوار و خردمند و میهمان نواز استان یزد و بویژه شهرستان یزد هستند.
رئیس قوه مجریه تصریح کرد: همیشه خاطرات من از این شهر خاطراتی به یادماندنی بوده از روزهایی که میامدم در قبل از انقلاب برای سخنرانی در سالهای 53 تا 55 و آخرین سخنرانی من هم قبل از انقلاب فروردین 57 در منزل شهید محراب آیت الله صدوقی بود.
رئیس جمهوری تصریح کرد: بعد از انقلاب هم من زیاد به یزد آمدم در سال 58 و در هر مناسبتی به یزد آمدم و فکر می کنم اخرین بار در این دوران رد زمان رحلت برادر عزیز و بزرگوار حجت الاسلام شیخ محمد علی صدوقی بود .
روحانی اضافه کرد: رفاقت ما با مرحوم صدوقی بسیار طولانی بود و فکر می کنم از سال 43 رفاقت ما آغاز شد و در این دوران هم ایشان در نجف و دور از ما بودند.
وی با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد اظهار کرد: سخنان آیت الله ناصری کاملا بحق است، این شهر، شهر علما و اندیشمندان معروف است، هر کس می خواهد مرجع شود حاشیه ای می زند بر آن کتابی که یکی از علمای یزد مرحوم سید کاظم یزدی در کتاب عروه الوثقی نوشته است، عالمی که در حوزه های علمیه قم نجف و همه جا زبانزد و سرآمد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار