بهره‌برداری از پارک بزرگ حسن‌آباد یزد

کد خبر: ۲۱۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 21 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت هفته شوراها از پارک بزرگ حسن‌آباد، نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) زمان بهره‌برداری رسمی از این پارک اعلام شد.
  این پارک با وسعت فعلی 7 هکتار در منطقه محروم حسن آباد یزد با پیشرفت 90 درصدی در حال ساخت است و اعضای شورای اسلامی شهر یزد از روند اجرای طرح و تاسیساتی که در پارک اجرا شده تقدیر کردند. آنها همچنین پیاده روسازی، توسعه فضای سبز، افزایش سرویس‌های بهداشتی، نصب راهنمای پارک و آلاچیق برای استراحت شهروندان را برای این پارک بزرگ شهری پیشنهاد کردند. اعضای شورای اسلامی شهر یزد همچنین در ادامه از باغ کاجی و اقداماتی که شهرداری برای تبدیل این نقطه از شهر به یک پارک شهری انجام داده است، بازدید کردند.
بازدید از رودخانه مرکزی شهر در محدوده شهرداری و ارائه پیشنهاد برای ساماندهی مسیر و استفاده از این فضا برای نصب ست‌های ورزشی و وسایل بازی کودکان از دیگر بخش‌های بازدید اعضای شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت هفته شوراها بود. در این بازدید که با حضور «ملیحه امینی اصیل» رئیس کمیسیون نظارت، «سپنتا نیک‌نام» رئیس کمیسیون خدمات شهری، «وحیدرضا خباززاده» رئیس کمیسیون بودجه، «محمد فقیه خراسانی» رئیس کمیسیون املاک، «سیده حمیده وزیری» نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد و «عزت یادگار» دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد انجام شد، «محمدرضا عظیمی‌زاده» شهردار یزد به بیان توضیحاتی درباره طرح‌های مورد بازدید پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار