نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان مهریز طی مراسمی در بلوار حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 15 April 2015
به گزارش تابناک یزد، این مجموعه شامل سالن های ورزشی، فرهنگی، هنری، پارک اختصاصی ، بخش اداری و فضای سبز است که در جوار اداره بهزیستی این شهرستان واقع شده است .

در مراسم افتتاح این مجموعه که فرماندار و مسوولان اجرایی مهریز حضور داشتند مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد به توجه دولت به ایجاد فضاهای مناسب برای زنان تاکید کرد .

فخرالسادات خامسی گفت: برنامه ریزی و فراهم کردن برخی امکانات برای رفاه ، آسایش ، تحصیل و همچنین فعالیت های مختلف اجتماعی و ورزشی جزو برنامه های دولت است .

این مسوول اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی کارهای خوبی برای بانوان در این جامعه انجام گرفته و با همکاری مردم و خانواده و همراهی مسوولان شاهد گسترش این برنامه ها خواهیم بود .

همچنین فرماندار مهریز در سخنانی با تبریک میلاد زهرای مرضیه (س) به نقش و جایگاه بانوان درب جامعه اسلامی اشاره و گفت: دولت با همه وجود در خدمت بانوان و ایجاد زمینه های لازم برای موفقیت و تعالی آنها است .

سید محمد رستگاری افزود: حضور بانشاط بانوان در بخش ها و عرصه های مختلف اجتماعی جزو برنامه های نظام و دولت است و از عرصه بشدت حمایت صورت می گیرد .

در ادامه مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد و همراهان از بخش های مختلف این مجموعه فرهنگی و ورزشی بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار