مدیر کل بانوان استانداری یزد:
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: تلاش دولت تدبیر و امید کمک به ارتقای فعالیت های بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی است.
کد خبر: ۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 16 April 2015
به گزارش تابناک یزد،فخرالسادات خامسی در آیین قدردانی از بانوان فعال دستگاه های اجرایی با تبریک میلاد زهرای مرضیه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن به فرمایشات مقام معظم رهبری در توصیف مقام حضرت فاطمه (س) اشاره و آن را فرصتی برای رهنمود گرفتن از سیره، روش و منش حضرت زهرا(س) ذکر کرد.

وی افزود: باید شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) را برای زندگی خود الگو قرار داد تا همواره در مسیر کمال و سعادت دنیا و آخرت حرکت کرد و این باید همواره مد نظر جدی قرار گیرد .

خامسی خاطرنشان کرد: در مکتب حیاتبخش اسلام اجازه کسب علم و آموزش به زنان حتی در دورترین نقاط جهان داده شده و شایسته است از طریق آموزه های دینی بانوان جامعه برای حضور فعال در عرصه های اجتماعی و فرهنگی تشویق شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به شعار نهاد زنان سازمان ملل متحد در سال 2015 میلادی اشاره و اظهار کرد: شعار این نهاد همان توانمندسازی زنان و توانمندسازی بشریت است.

خامسی ادامه داد: برخی از زنان جامعه ما جایگاه والای خود را باور ندارند و باید به این خودآگاهی و شناخت واقعی از خود برسند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زنان برگزیده شاغل در دستگاههای اجرایی مهریز تجلیل شد.

مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار