پایان انتظار 13 ساله‌ ساکنان مهرآوران یزد

کد خبر: ۲۳۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 29 May 2016

به گزارش تابناک یزد، عملیات اجرایی ساخت پارک مهرآوران شهر یزد که در سال 1382 آغاز شد، هم‌اکنون در حال سپری کردن مراحل تکمیلی و پایانی است.


حجت الاسلام «عباس زارع» رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بازدید از این پارک با اشاره به این‌که در راستای توجه به فضای سبز شهری، مصوبات و پیگیری‌های بسیار خوبی در شورای اسلامی شهر یزد انجام شده است، از جمله این مصوبات و پیگیری‌ها را تکمیل پارک مهرآوران برشمرد و ابراز امیدواری کرد به‌زودی این پارک افتتاح و در اختیار شهروندان عزیز یزدی قرار بگیرد.

عملیات اجرایی ساخت پارک مهرآوران در سال 1382 به مساحت حدود 17 هکتار آغاز شده و هم‌اکنون مراحل تکمیلی و پایانی آن مکان در حال انجام است.

در این پارک از گونه‌های گیاهی هم‌چون اکالیپتوس، سرو، کاج و نارون استفاده شده است و آب آن از مخزن بتنی 120 مترمکعبی که از چاه میدان اطلسی تغذیه می‌شود، تأمین شده و روش آبیاری آن با سیستم آبیاری قطره‌ای است.

براساس این گزارش، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد در جریان بازدید از عملیات عمرانی این پارک که در حضور «محمدرضا عظیمی‌زاده» شهردار یزد انجام شد، از شهردار به علت کف‌سازی مناسب، نهال‌کاری و ایجاد ست‌های ورزشی در این پارک، قدردانی کردند.

هم‌اکنون افزایش نشاط شهری و افزایش سرانه فضای سبز از طریق ایجاد و تکمیل پارک‌ها و فضای سبز سطح شهر، یکی از دستور کار‌های مهم شورای اسلامی شهر یزد است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار