صندوق توسعه ملی یا صندوق توسعه جيبي!

کد خبر: ۲۴۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 18 June 2016

به گزارش «تابناک یزد»، اما روزنامه اصولگرای جوان از دریچه دیگری به این موضوع پرداخته است. این روزنامه در این گزارش با عنوان«صندوق توسعه جيبي! » در خبری بیان داشته است که صندوق توسعه ملي بالاترين دريافت را درميان دولتي‌ها داشته است. جوان در ادامه این گزارش می نویسد:« شنيده‌هاي خبرنگار «جوان» حاكي است بالاترين حقوق دريافتي در سيستم دولتي را در صندوق توسعه ملي و در رأس آنها رئيس صندوق مي‌گيرد. آيا نماينده‌هاي حامي ايشان در مجلس دهم حاضر به پيگيري مصوبه معاون اول مبني بر بازگرداندن حقوق ملت يا عزل پدر و رفيق خود خواهند شد؟!

انتشار ناگفته های جدید هاشمی/ چند پرده از فیش های نجومی و ایجاد یک کمپین!

آنطور كه خبرنگار «جوان» كسب اطلاع كرده است در ميان حقوق‌هاي نجومی، حقوق اعضاي هيئت مديره صندوق توسعه ملی از بيمه‌هاي دولتي و مركزي و بانك‌هاي دولتي اعم از بانك رفاه و ملي بيشتر بوده است.

حقوق ۵۷ ميليوني، اخذ وام ۳۰۰ ميليوني با سود ۴درصد، كمك‌هزينه اوقات فراغت فرزندان ‌( كه اكنون يكي از آنها در مجلس است!) و حقوق ده‌ها‌ميليوني ساير اعضا تنها بخشي از مطالبي است كه اين روزها در فضاي مجازي دست به دست مي‌شود و هنوز موج دريافتي‌هاي مديرعامل بانك رفاه تمام نشده موج جديدي ايجاد شده است.رئيس صندوق توسعه ملي در حالي ماهانه ۵۷ميليون تومان حقوق دريافت مي‌كند كه كمك‌‌هزينه ورزش، خريد كتاب و اوقات فراغت فرزندانش نيز در فيش حقوقي وي لحاظ مي‌شود.

اين حقوق‌ها در حالي در صندوق توسعه ملي دريافت مي‌شود كه عملاً در سال‌هاي پس از تشديد تحريم و به خصوص در دولت يازدهم تعطيل بوده و تنها صداي جدي شنيده شده از اين صندوق نزاع با بانك مركزي بوده است.»


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار