کد خبر: ۲۵۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 11 July 2016
به گزارش تابناک یزد،رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان یزد از آغاز توزيع کارت‌های ورود به جلسه دومین مرحله آزمون‌های سراسري سنجش مهارت هنرجویان فنی و حرفه‌ای رشته‌های صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستي، فرش، نان و غله در استان یزد خبر داد.

"سعید پرویزی" در اين رابطه تصريح كرد: توزيع کارت ورود به جلسه آزمون سنجش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای یزد از ساعت 8 صبح فردا دوشنبه 21 تيرماه با مراجعه به سايتhttp://yazdtvto.ir  آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 23 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی رشته های صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش، نان و غله را از جمله رشته‌های ارائه شده در آزمون سنجش مهارت‌های فنی و حرفه ای استان یزد دانست و بیان کرد: دومین آزمون سراسري سنجش مهارت فنی و حرفه‌ای‌، جمعه 25 تیرماه در یزد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به مراحل اجراي آزمون‌هاي سنجش مهارت، يادآور شد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است.

پرویزی در پایان تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمان‌بندي اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه‌هاي تعيين شده مراجعه كنند و چنانچه با مشکلی مواجه شدند نيز مي‌توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس بگيرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار