مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت : بانوان توانمند و کارآفرین استان می توانند تا 6 اردیبهشت ماه برای حضور در اولین نمایشگاه توانمندیهای زنان استان و معرفی زنان کارآفرین ثبت نام نمایند.
کد خبر: ۲۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 25 April 2015
به گزارش تابناک یزد، نخستین نمایشگاه توانمندیهای زنان استان یزد از 16تا 18 اردیبهشت ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی یزد برگزار می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد فخرالسادات خامسی هامانه ادامه داد : این نمایشگاه به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری دفتر امور روستایی استانداری، اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی و دیگر دستگاههای اجرایی استان در دو بخش عرضه توانمندیهای زنان استان و فروش محصولات برای کارمندان و زنان شاغل ، زنان خانه دار، بانوان جامعه و زنان فعال در سازمانهای مردم نهاد برپا می شود.
وی افزود : بانوان و زنان توانمند و کارآفرین استان می توانند در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، ثبت اختراع، صنایع دستی ، رشته های ورزشی، مشاغل حقوقی ، مشاغل گروه IT، مشاغل گروه پوشاک و منسوجات، مشاغل خدماتی و خدمات الکترونیک ، مشاغل میراث فرهنگی و گردشگری، صنایع غذایی، دامداری، کشاورزی، صنایع روستایی، صنعت و معدن، رشته های مختلف فرهنگی و هنری ، خدمات پزشکی، روانشناختی و خدمات مشاوره ای و...  در این نمایشگاه شرکت و توانمندیهای خود را به نمایش بگذارند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد همچنین عنوان کرد : زنان شاغل و کارمندان دولت می توانند  از طریق ادارات مربوطه و سایر بانوان استان از طریق ثبت نام در پورتال http://ostanyazd.ir  در این نمایشگاه شرکت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 38263710 داخلی دبیرخانه نمایشگاه توانمندی های بانوان استان تماس بگیرند.
خامسی گفت : همراه با این نمایشگاه برنامه های جنبی متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی از قبیل موسیقی محلی، تئاتر خیابانی، برنامه های مشاوره ای حقوقی و خانواده، پاسخ به سؤالات شرعی و مذهبی، تغذیه سالم و بهداشت جسمی و روانی  برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار