کد خبر: ۲۷۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 10 August 2016
رئیس بنیاد نخبگان استان یزد از برگزاری اولین هم‌اندیشی نقش نخبگان جوان در اقتصاد مقاومتی در هفته‌ي آتي خبر داد.
"مصطفي شاه‌نظری" با بیان این که نخبگان باید مورد حمایت قرار گیرند و از طرح‌ها و نظریات آن‌ها برای توسعه استان و کشور استفاده شود، گفت: مشارکت دادن نخبگان در حل مسائل کشوری و ارتباط مناسب و علمی با نهادهای دیگر از اهداف مهم این هم‌اندیشی‌هاست تا نخبگان و مستعدین منتخب دارای طرح و ایده به همایش منتخبان در شهر مازندران دعوت شوند.

وي افزود: تمام نخبگان و دارندگان طرح و ایده در حوزه نقش نخبگان در اقتصاد مقاومتی می‌توانند در هم‌اندیشی‌های بنیاد برای توجیه بیشتر و ارسال اثر در رقابت شرکت داشته باشند.

رئیس بنیاد نخبگان یزد تصریح کرد: در همایش مازندران، طرح‌های برگزیده استانی مورد ارزیابی قرار گرفته و از میان تمام طرح‌ها، آثار برتر انتخاب می‌شوند و افراد برتر در مهرماه 95 نيز به همایش تهران راه می‌یابند.

وي خاطرنشان کرد: نخبگان و مستعدین دارای ایده‌های برتر در همایش مازندران، ضمن دریافت جوایز به نهادهای دولتی برای حمایت از طرحهایشان معرفی می‌شوند و طرح‌هایی که مورد حمایت نهاد‌ها قرار نگیرند، به طور مستقیم از سوی بنیاد نخبگان استانی حمایت می‌شوند.

شاه نظری در پایان گفت: این نشست روز یکشنبه 24 مرداد ماه جاری از ساعت 11 تا 13 در تالار مفاخر بنیاد نخبگان استان یزد برگزار خواهد شد که از عموم فرهیختگان یزدی برای حضور در این نشست دعوت می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار