کد خبر: ۲۸۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 31 August 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه مهارت افزایی اقشار مختلف جامعه، از آغاز ثبت نام اينترنتي چهارمين آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستي و فرش در این استان خبر داد.

"سعید پرویزی" با اشاره به آغاز ثبت‌نام اينترنتي چهارمين آزمون سنجش مهارت متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي و فرش در استان یزد،‌ اظهار کرد: این آزمون به صورت هماهنگ در تاریخ 25 شهريورماه امسال برگزار مي‌شود.

وی در مورد نحوه ثبت نام متقاضيان بخش‌هاي صنعت ساختمان افزود: داوطلبان می توانند تا تاریخ 14 شهریور با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ، "منوی دسترسی سریع - ثبت نام آزمون ادواری" مراجعه و نسبت به خرید كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود اقدام کنند.

پرویزی گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان و تفاهم نامه‌های صنايع دستي، فرش و نان و غله باید پس از ثبت‌نام در آزمون از تاریخ 22 تا 24شهریور ماه به سایتhttp://yazdtvto.ir ،"منوی دسترسی سریع – اعلام نتیجه و کارت آزمون" مراجعه و با درج شناسه پرداخت، شماره پرونده یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت يزد تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

پرويزي در پایان با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سنجش مهارت، خاطرنشان کرد: در صورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي‌توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس بگيرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار