کد خبر: ۳۲۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 13 November 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: بازاریان یزد هیچ مخالفتی با اجرای کف‌سازی خیابان قیام ندارند.

 وحیدرضا خباززاده یزدی در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه طرح قیام یکی از اولویت های مهم شهر است، اظهار داشت: این طرح باید به سرعت ساماندهی شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اینکه بیان می شود بازاریان با این طرح مخالف هستند درست نیست و بالعکس بازاریان با اجرای طرح کف‌سازی خیابان قیام موافق هستند و از آن استقبال می کنند.

خباززاده یزدی به طرح کمیسیون خدمات شهری در ارتباط با پارک مسافر اشاره کرد و گفت: پارک مسافر با توجه به هدفی که دارد، باید در مسیر تردد مسافران قرار داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که در این زمینه پیشنهاد شده بود که پارک بزرگ شهر برای این منظور تجهیز شود، عنوان کرد: از مهمترین دلایل این پیشنهاد، دسترسی آسان مسافران به پارک و از آنجا به تمام نقاط شهر است.

عزت یادگار سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد هم در ابتدای این نشست به بیان گزارشی در ارتباط با حضور در شورای اسلامی شهر شیراز و بازدید از طرحها و پروژه‌های این شهر پرداخت.

وی اظهار داشت: لازم است که از تجربیات دیگر شهرها در اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی که در سطح شهر یزد اجرایی می‌گردد استفاده شود تا کارایی پروژه‌ها افزایش یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار