پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در حال بررسی تحرکات مشکوک در این کشور است. گفته می شود تحقیق درباره صدها تن از این افراد آغاز شده است.
کد خبر: ۳۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 10 May 2015

به گزارش تابناک یزد، تدابیر امنیتی در پایگاه های نظامی سراسر آمریکا افزایش یافته است. این کار پس از دریافت تهدیدهای امنیتی علیه مراکز نظامی آمریکا صورت گرفته است.

این درحالی است که نگرانی های تازه ای در آمریکا بروز کرده است مبنی بر اینکه طرفداران داعش درآمریکا تحرکاتی دارند. پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در حال بررسی تحرکات عناصر افراطیون در آمریکاست.

اف بی آی

گفته می شود تحقیق درباره صدها تن از این افراد آغاز شده است. نگرانی اصلی درباره تاسیسات و مراکز نظامی آمریکاست. حدود سه هزار و دویست تاسیسات نظامی در سراسر آمریکا وجود دارد.

این نگرانی وجود دارد که این پایگاه های نظامی ارتش آمریکا هدف اقدامات داعش قرار بگیرند. داعش از طرفداران خودش خواسته است این مراکز نظامی را هدف حملاتشان قرار دهند.

ارتش آمریکا این تهدید را بسیار جدی گرفته است. به همین علت است که تدابیر امنیتی در همه پایگاه های نظامی ارتش آمریکا در سراسر کشور افزایش یافته است. این مسئله به علت نگرانی از داعش است. تیراندازی اخیر در تگزاس سبب تشدید این نگرانی ها شده است.

مقامات ارتش آمریکا می گویند نگرانی خاصی درباره حمله خاصی ندارند، بلکه به شدت نگران افراطیونی هستند که در داخل آمریکا رشد کرده اند.

سطح هشدار برای ارتش آمریکا در حدی است که برای اوضاع مرتبط با زمان احتمال وقوع اقدامات تروریستی تعریف می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار