امام جمعه بافق خواستار حضور پررنگ بسیج در پیشرفت شد

امام جمعه بافق از برخی عقب ماندگی های این شهرستان گلایه کرد و بر همراهی، همفکری و همدلی مسئولان و حضور بسیج در انجام کارها تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ 27 November 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید جواد سلیمانی  در گردهمایی بسیجیان بافق بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج افزود: تشکیل بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی، بسیج اصناف و ادارات نشانه نیاز کشور به همدلی و همکاری است طوری که هر جا در کشور نیاز به همکاری باشد مردم بسیج می شوند.
وی تشکیل بسیج را ابتکار حکیمانه امام راحل(ره) خواند و گفت: امروز قدرت بسیج و شکست ناپذیری آن برای همه جهانیان به ویژه سران استکبار اثبات شده است.
وی قدرت بسیج را برگرفته از حضور مردم دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام راحل (ره) یعنی اینکه در مقابل بیگانگان و دشمنان آمادگی کامل داریم .
سلیمانی به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بنا به فرمان معظم له باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و نباید اجازه دهیم دشمن در هر لباسی با حیله و نیرنگ بر ما نفوذ کند.
وی خاطر نشان کرد: شهادت شهید رجایی و باهنر توسط افرادی صورت گرفت که به دستگاه دولت نفوذ کرده بودند.
امام جمعه بافق نفوذ در خانواده را نیز بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: افرادی هستند که با نفوذ در خانواده بنیان دینی خانواده را سست می کنند و کانون گرم خانواده را از هم می پاشند.
وی همچنین دور جدید انتخابات آمریکا را یاد آور شد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای صلح آمیز هسته ای خود ذره ای کوتاه نمی آید و ملت ما نیز خواهان آن است که خروجی برجام روز به روز موجب عزت وسربلندی بیشتر میهن اسلامی ایران باشد.
سلیمانی با بیان اینکه امروز دانش هسته ای در کشورمان بومی شده است افزود: اگر در نتایج برجام کاری آنجام شود که به ضرر ایران باشد دنیای غرب به ویژه آمریکا بدانند که ایران اسلامی هیچ چیزی را از دست نداده و برای تحقق خواسته های خود ایستادگی خواهد کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار